Πέμπτη, 16 Μαΐου 2024

Επίσκεψη της Υφυπουργού Υγείας, κας Ζέττας Μακρή, στο ΚΕΕΛΠΝΟ, για τη γραμμή υποστήριξης των πολιτών της Κεφαλονιάς.

11/02/2014
Επίσκεψη της Υφυπουργού Υγείας, κας Ζέττας Μακρή, στο ΚΕΕΛΠΝΟ, για τη γραμμή υποστήριξης των πολιτών της Κεφαλονιάς.

Γραφείο Τύπου Υφυπουργού

Αθήνα, 11 Φεβρουαρίου 2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Υφυπουργός Υγείας, κα Ζέττα Μακρή, συνοδευόμενη από τον Γενικό Γραμματέα Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, κ. Ανδρέα Κατσανιώτη, επισκέφθηκε σήμερα το ΚΕΕΛΠΝΟ, όπου ενημερώθηκε για τη λειτουργία της 24ωρης γραμμής (1135) πληροφόρησης και υποστήριξης σεισμοπλήκτων και πολιτών της Κεφαλονιάς.

Μετά το πέρας της επίσκεψης πραγματοποιήθηκαν οι ακόλουθες δηλώσεις:

Δημοσιογράφος: Αυτή η γραμμή τι ακριβώς θα κάνει;

κα Μακρή: Μετά τον καταστροφικό σεισμό στην Κεφαλονιά, το ΚΕΕΛΠΝΟ πρότεινε στον Υπουργό να υπάρχει η γραμμή 1135, που θα λειτουργεί σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα. Ο Υπουργός το δέχτηκε και το εισηγήθηκε στον Πρωθυπουργό, ο οποίος έδωσε εντολή να υλοποιηθεί αμέσως. Πράγματι –βλέπετε τώρα- είμαστε στο σημείο όπου θα εργάζονται και θα εξυπηρετούν τους πολίτες. Η γραμμή αυτή έχει ως σκοπό να δέχεται τηλεφωνήματα από τους ενδιαφερόμενους -τους πολίτες της Κεφαλονιάς και όχι μόνον- να καταγράφει και να κωδικοποιεί τα αιτήματά τους και εν συνεχεία να επανέρχεται, δίνοντας τις σωστές απαντήσεις.

Δημοσιογράφος: Και ξεκινά από σήμερα. Τι πληροφορίες θα δίνει;

κα Μακρή: Οι πληροφορίες θα αφορούν είτε θέματα που έχουν ευθεία σχέση με το σεισμό και τις ζημιές που έχουν γίνει, είτε τις αποζημιώσεις και τις ενισχύσεις οι οποίες θα καταβάλλονται, είτε οποιαδήποτε άλλα γραφειοκρατικά θέματα τους απασχολούν. Και το σημαντικό δεν είναι ότι απλώς θα λαμβάνει τα αιτήματα αλλά θα τα κωδικοποιεί, θα επανέρχεται και θα δίνει απαντήσεις είτε σε τοπικό είτε σε κεντρικό επίπεδο.

Δημοσιογράφος: Για πόσο καιρό θα λειτουργήσει αυτή η γραμμή;

κα Μακρή: Καταρχήν για ένα μήνα, χωρίς να αποκλείεται –το αντίθετο μάλιστα- η παράτασή της, εάν και εφόσον υπάρχει ανάγκη. Επίσης σήμερα στο ΕΚΕΠΥ, παρουσία και του διευθυντή του ΚΕΕΛΠΝΟ, έγινε συνάντηση στην οποία αποφασίστηκε η ψυχοκοινωνική υποστήριξη των κατοίκων της Κεφαλονιάς και για αυτό το λόγο θα γίνει και επιτόπια επίσκεψη κλιμακίου την άλλη Τετάρτη.

κ. Κατσανιώτης: Μετά την σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε χθες στην Κεφαλονιά και στόχο είχε τον καλύτερο συντονισμό και την εξειδίκευση των μέτρων που αφορούν στους σεισμόπληκτους της περιοχής, σήμερα ενεργοποιείται, όπως δεσμευθήκαμε, ο αριθμός 1135. Είναι σημαντικό για τους πολίτες να ξέρουν ότι υπάρχει ένα σημείο όπου μπορούν να ενημερωθούν για όλα που τους αφορούν σε σχέση με το κράτος. Αυτό ήταν το σημαντικό και αυτό έγινε σήμερα.